Altres llocs
Logo Centre d'Ocupació   Centre d'Ocupació

LA DEFENSA DE PROGRAMACIÓ I L'EXPOSICIÓ DE LES UNITATS DIDÀCTIQUES. DESCOBREIX ELS ASPECTES RELACIONATS AMB LES HABILITATS DE COMUNICACIÓ EN LES OPOSICIONS I TÈCNIQUES PER A AFRONTAR-LES.

Si eres estudiant o titulat de la Facultat d'Educació i encaminaràs la teua carrera a la docència t'interessa aquesta activitat.

Si tens clar que l'oposició és un objectiu possible et convidem a *asisitir a aquesta sessió. La part comunicativa és crucial en tot procés selectiu, per a superar-ho és necessari familiaritzar-se amb la programació i les unitats didàctiques. De la mà d'experts en la matèria podràs acostar-te a aquest objectiu.

Es tracta d'una sessió interactiva, fonamentalment participativa: a la mesura de les vostres necessitats com a titulats en embrió o acabats de diplomar.

Impartit per Francisco A. Ortega. Inspector d'Educació.

Data Inscripció
11/04/22 09:19 - 20/05/22 23:59
Data Jornada
18/05/22 17:30 - 18/05/22 20:00

Categoría: Centre d'ocupació

Ubicació: Facultad de Educación. Sala Polivalente.

Capacitat: Ilimitado